SZÁLLÍTÁS, SZEMÉLYES ÁTVÉTEL

A megrendelt árura forgalmazói jogkörünknél fogva, kizárólag belföldi megrendeléseket áll módunkban elfogadni. Számlát forintban, magyarországi címre állítunk csak ki. Amennyiben magyarországi a megrendelő, és a fizetés előre megtörténik, lehetőség van magyarország határain túlra is szállítást kérni. Az egyedi szállítási díjat a GLS szerződött futárszolgálat aktuális díjszabása tartalmazza. Ebben az esetben, javasoljuk vevőszolgálatunkkal felvenni a kapcsolatot (rendeles@xeramic.hu; +3630 246 6798).

Átvételi lehetőségek

    • Személyes átvétel: A megrendelt termékek személyes átvételére jelenleg nincs lehetőség. Viszonteladó partnereink elérhetőségeivel kapcsolatban állunk szíves rendelkezésre, illetve honlapunkról, a www.xeramic.hu / Információk / Partnereink oldalról letölthetők. A megrendelt termék (-ek) kiszállítása futárszolgálattal történik.
    • GLS csomagpontra történő kiszállítás: A webshop a termék(ek)et tartalmazó csomagot saját csomagpontjára szállítja ki. Felhasználó, amennyiben ezt a szállítási módot választja, lehetősége van kiválasztani a hozzá legközelebbi GLS csomagpontot egy térkép segítségével, és bejelölni, hogy melyik GLS csomagpontra kéri a kiszállítást. Átvételi pontra való kiszállítás szállítási módnál a webshop kezelési költséget számíthat fel, amelyről a megrendelés leadása során, a weboldalon tájékoztatja a Felhasználót.
    • Házhoz szállítás: Háznál történő átvétel esetén, a vevőnek lehetősége van készpénzzel, bankkártyával, előre utalással, vagy akár Barion szolgáltatón keresztül is fizetni.

A házhozszállítás díjszabása:

Rendelés értéke / Kiszállítási díj

    • bruttó 0 – 40 000 Ft között / 2667 Ft
    • bruttó 40 001 Ft felett / 0 Ft

A szállítási költség automatikusan hozzáadódik a rendelési összeghez, amit a rendelés feladásakor feltüntetünk, kivéve, amikor egy esetleges ingyenes szállítási akció van érvényben.

Amennyiben a rendelés munkanapokon beérkezik, és a termék készleten van, a csomag 48 órán belül átadásra kerül a futárszolgálatnak. Hétvégén, ünnepnapon, vagy egyéb, nem tervezhető esetekben a csomag összekészítése eltolódhat. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Hi-Tech Kerámia Kft ügyfélszolgálata haladéktalanul felveszi a kapcsolatot a Megrendelővel e-mailben, és/vagy telefonon további egyeztetés céljából.

A GLS futár kiszállítás munkanapokon 8:00-17:00 óra között történik, ezért kérjük, hogy napközbeni elérhetőséget adjanak meg kiszállítási címként!

Amennyiben a csomagküldő cég az áru átadását nem tudja teljesíteni úgy a csomagról értesítést hagy, és egy új, egyeztetett időpontban ismételten megkísérli a kiszállítást. Amennyiben az árut másodszor sem sikerül kiszállítani, az árut visszaszállítja a Hi-Tech Kerámia Kft számára.

Amennyiben a küldemény csomagolása szemmel láthatóan sérült, a Megrendelő kötelessége meggyőződni még a futár jelenlétében, a csomagban lévő termékek sértetlenségéről. Amennyiben az áru bizonyíthatóan sérült, az érvényes jogszabályok figyelembe vételével a vevő kérheti a termék cseréjét az eladótól, vagy elállhat az átvételtől. Utóbbi esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel és fényképpel igazolhatja.

Reklamáció, panasz esetén a Hi-Tech Kerámia Kft Vevőszolgálatának elérhetősége:

  • Munkanapokon: 8:00 – 17:00
  • Tel.: +36 30 246 67 98;  +36 30 550 6126
  • email: hitech@xeramic.hu

Az esetleges szállítási késedelem, vagy a megrendelés teljes meghiúsulása esetén a Hi-Tech Kerámia Kft. -t kártérítési kötelezettséget nem vállal, amennyiben igazolni tudja a futárnak történő egyértelmű csomagátadás megtörténtét. Ilyen esetben a GLS futárszolgálat ügyfélszolgálata végzi a panaszkezelést.

Címzetteknek fenntartott GLS Ügyfélszolgálat panasz esetére:

  • Munkanapokon: 7:00 – 20:00
  • Tel.: +36 29 88 67 00;   +36 20 890 06 60;
  • email: info@gls-hungary.com